Доставка
1. Доставят се единствено стоките съгласно поръчки, заявени от съответния Потребител и потвърдени от Дружеството.
2. Доставката се осъществява единствено на територията на Република България.
3. Срокът на доставка е до 2 (два) работни дни от деня на
потвърждаването на съответната поръчка. В този срок поръчката се
обработва, поръчаната стока се предава на куриер и се доставя до
Потребителя.
- Потребителят се съгласява, че е възможно удължаване на
горепосочения срок за доставка поради непредвидени обстоятелства,
намиращи се извън контрола на nordblanc.bg и с оглед установеното в
съответните разпоредби на Закона за защита на потребителите.
4. Поръчаната стока се доставя чрез куриер – „СПИДИ“ АД, с електронен адрес: http://www.speedy.bg.
5. Поръчаната стока се доставя в подходяща за вида й опаковка.
6. Поръчаната стока се доставя на адреса и получателя, посочени от Потребителя в заявката или до офис на „СПИДИ“ АД
7. В случай, че:
- Потребителят не бъде намерен на адреса, посочен в заявката и
- съответният куриер не може да осъществи доставката според работния си график,
на вратата на адреса, посочен като адрес за доставка се оставя
известие с телефон на куриера, с който Потребителят следва да се свърже в
рамките на 3 (три) работни дни или се следват правилата на уведомяване
на куриерската фирма (за повече информация, моля посетете сайта на
„СПИДИ“ АД: http://www.speedy.bg).
Ако Потребителят не се свърже с куриера в посочения по-горе срок и по
точи начин се стигне до невъзможност за връчване на пратката, договорът
за онлайн продажба се прекратява автоматично и стоката се връща на
Дружеството. В този случай стойността на доставката (дължимата такса за
експресна доставка в рамките на 1 до 3 дни съгласно тарифата на „СПИДИ“
АД) обратно до Дружеството е дължима от Потребителя и се заплаща в срок
и по сметка, посочена от Дружеството в писменото (включително и
направено по електронна поща) уведомление до Потребителя.
8. В случай, че Потребителят желае пренасочване на пратката на друг
адрес, различен от адреса, посочен вече в поръчката, която е потвърдена
от Дружеството, това се счита за допълнителна услуга и
Потребителят/получателят на стоката следва да заплати стойността на
доставката (дължимата такса за експресна доставка в рамките на 1 до 3
дни съгласно тарифата на „СПИДИ“ АД).
9. При пренасочване на пратката към друг адрес, различен от
адреса, посочен вече в поръчката, която е потвърдена от Дружеството,
поради предоставен от Потребителя грешен или непълен адрес, това отново
се счита за допълнителна услуга и Потребителят/получателят на стоката
следва да заплати стойността на доставката (дължимата такса за
експресна доставка в рамките на 1 до 3 дни съгласно тарифата на „СПИДИ“
АД).
10. Плащането става чрез наложен платеж – Потребителят заплаща стойността на поръчката на куриера, в момента на доставка на поръчаната стока
Цената на доставката е фиксирана - 5,00лв.